***

Photobucket

Photobucket

Photobucket

9 kommentarer:

Anonym sa...

+++

Julia sa...

Jag gillar verkligen din blogg och tänker själv starta upp en ny. men en fråga: hur gör du för att få bilderna stora? de är ju inte stora i början av bloggen, om du fattar vad jag menar. tacksam för hjälp.

Carina sa...

Julia: Jag laddar upp mina bilder på photobucket, därefter kopierar jag bildens HTML-kod och klistrar in den i mitt blogginlägg.
Så gå in på photobucket.com och registrera dig. Det är jättelätt!

/// sa...

AAAAAAH FJUKI!!!!!!!!!!!!! det är jättefint!!!!!! gud vad fin färg, vad heter den? jag vill också! fan vad fint

Julia sa...

jag har försökt det, men då blir det ju såhär http://mockabilder.blogspot.com så att inte hela bilden syns utan bara det som är inom bloggramen liksom

Carina sa...

tack lilla j! det är en skumtoning som ska hålla typ åtta tvättar, från viva-wella-whatever. tror färgen hette mahognyröd. eller kopparröd.
den blir orange ganska snabbt, jag har tvättat håret en gång sen jag tonade och färgen har redan mattats av. men det tycker jag är fint! skulle helst vilja ha helt morotsfärgat.

Carina sa...

Julia: Ok, men då du skapar inlägget ska du inte klistra in koden under "Skriv" utan tryck på "Redigera HTML". Förstår du? Prova det!

Julia sa...

aaaaaaaaah. nu blir jag galen, det händer ju samma sak igen! jag har försökt ändra några inställningar på blogger, men hittar inga.. hur lyckas du men inte jag!?

Carina sa...

Julia: Jag tror du helt enkelt får byta mall, för det gjorde jag. Gå in på Layout och väl mallen "Simple ll"
Då centreras inte bilden och den behöver inte heller få plats i den här ramen du har kring dina bilder.

Bloggarkiv